You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים א'-  הגביע של מכבי תל אביב דרום
חגיגה בצהוב. שחקני מכבי ת"א עם הגביע הנכסף (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

ילדים א'- הגביע של מכבי תל אביב דרום

אחרי שקבוצת הדרום של מכבי ת"א בשנתון ילדים ב' הניפה גביע, הלכה בדרכה קבוצת הדרום של שנתון ילדים א' - שניצחה 2:4 את מכבי חיפה


מאת: אורי שמיר - עורך האתר

ערב צהוב באצטדיון הלאומי בר"ג, שאירח את משחקי גמר הגביע בשנתון ילדים א' וילדים ב'. המשחקים הועברו בשידור מקצועי ונעים ע"י השדרנית, לירן ביטון, בערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל. קבוצות הדרום של מכבי ת"א הן הזוכות המאושרות בגביע המדינה. קבוצת ילדים ב' ניצחה 3:4 בדו קרב פנדלים את מ.כ נווה יוסף חיפה - ועל כך בהרחבה בכתבה שפורסמה קודם, בעוד שקבוצת ילדים א' בהדרכתו של עידן ביטון, מניפה גביע בזכות ניצחון מרשים 2:4 על מכבי חיפה.

מכבי ת"א נהנתה מיום התקפי מוצלח, ניצלה עד תום טעויות בהגנת מכבי חיפה כדי לתרגם זאת לשערים. מכבי חיפה נתנה פייט חזק, אך זה לא הספיק להשגת ניצחון.

בדקה ה-9  מכבי ת"א עלתה ליתרון 0:1 משער שכבש גיא ללוש.

בדקה ה-28 מכבי חיפה כבשה שער שוויון 1:1. מסירה לעברו של החלוץ אריאל דורה, שחדר לרחבה ובעט לרשת, הביאה את השוויון המיוחל.

עם חידוש המשחק בדקה ה-29 התקפה של מכבי ת"א הסתיימה בשער שכבש לירז יונטנוב, שהעניק לקבוצתו יתרון 1:2.

בדקה ה-34 בעיטה של לירז יונטנוב מחוץ לרחבה נהדפה ע"י השוער החיפאי, נועם חלבני, עידן סיסאי עט על הכדור החוזר ובעט לרשת, אך השער נפסל בטענת נבדל.

בדקה ה-58 בסיומו של מהלך שהחל בהגבהת קרן לזכות מכבי ת"א, פסק שופט המשחק על נגיעת יד מהצד החיפאי. עידן סיסאי, שגילה יכולת מצוינת במשחק, ניגש לנקודת הלבנה וביצע כהלכה את בעיטת הפנדל וקבע 1:3 צהוב.

בדקה ה-61 הגבהת קרן של מכבי חיפה הסתיימה בדחיקה של אריאל דורה לרשת. צמד לדורה, 2:3 למכבי ת"א.

זמן קצר לאחר מכן מכבי ת"א סגרה עניין, הגבהת כדור חופשי לרחבה יצרה ערבוביה, בסיומה בעיטה צהובה לעבר השער החיפאי הסתיימה בכיבוש שער עצמי ירוק, שסלל את הדרך של מכבי ת"א לניצחון 2:4 וזכייה בגביע המדינה.

בשבת הקרובה יתייצבו שתי הקבוצות למשחק הליגה האחרון העונה, כאשר כל אחת מהקבוצות תתארח למשחק חוץ בעיר שאותה מייצגת היריבה מהערב. מכבי ת"א תתארח אצל הפועל חיפה, בעוד שמכבי חיפה תתארח אצל הפועל ת"א צפון.


נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

חדש באתר

שחקן שהרשים בקבוצת בוגרים שזכתה בתואר, שחקנים שהרשימו בעונה ראשונה כשחקני נוער, שחקן ששילב בין בוגרים לנוער - אלה המתמוד...